IDIOTER!

jag hatar lärare, jävla kuk huvvun asså! vilka tror dom att dom är, tror att dom känner mig.. vad leker ***** när han säger jag känner ju dig ganska väl... pppfff du har ingen aning om hur jag är elr vad jag är. du har ingen aning, så sluta lek! säger att jag ska snacka med andra och inte bara maja för att vi kan förknippas med andra. OCH? ser det ut som om att jag lider av det? jag skiter i vilket.
och vad folk i klassen är rädda för mig, vad ska jag göra.. slå er? nej exakt så gå inte till lärare och säg vad som helst, kom till mig jag lovar ingen skada kommer ske, jag kanske kommer bli till nått bättre. och ****** vad fan leker du och säger att jag inte visar respekt. jag undrar vem det är som inte visar respekt som inte vågar ta nått sånt face to face med sin elev. du kan fan ta fem minuter efter lektionen och snacka med mig om du tkr att jag är så respektlös o blablabla, skriv inte om det på en lapp till utvecklingsamtalet.
alla andra lärare sa bra om mig, alla sa att jag var posetiv och så, men det tog dom inte ens upp på samtalet. det enda dom snacka om var ja och ****** och att folk i min klass ska vara rädda för mig? man ba men nej det är inte så, det var ja maja o nattis som drev med varandra. jag har aldrig vart så arg o ledsen på samma gång. jag grät hela samtalet. hur fan kan hon skriva så om mig? hon har ingen rätt att skriva det på ett papper innan hon snackar med mig. om hon vill att jag ska bli bättre och bättra mig, då ska hon säga sånt till mig face to face. för nu fick bara hon fram det hon ville säga, men jag kunde inte säga ett skit för att allt redan stod och det var det som var så himla rätt och sant. lyssna du, jag är inte otrevlig mot nån jag inte har anledning till att vara otrevlig mot. tänk på det! vad har gjort mig så otrevlig just mot dig? jag ska säga till dej nästa måndag och då kanske du förstår att allt inte handlar om mig.
och ***** säger hela tiden att jag ska se det posetiva, men hur fan ska jag kunna ta fram det povetiva och det bra när det enda jag får höra är det dåliga? jävla miffon!!!
och det där ****** sa om att jag ska snacka med andra och inte bara vara med maja..
1, jag är kompis med massa andra än henne, IDDI
2, har inte behov av att snacka med andra, jag är med dom jag är med av en anledning
3, försök inte splittra på mig o maja bara för att vi inte kan plugga tsm
4, din mun stinker och du e så gaaaaaaaay


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle hata att ha dig som elev, med tanke på att du stavar som ett "kukhuvve"

2008-11-29 @ 13:44:35
Postat av: becca

jag hatar dej utan nån anledning!

2008-11-30 @ 00:25:24
URL: http://brunettbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0