i dont know what yore doing to me with yore love

tjosan, idag är jag galet trött.. men i morn har jag sovmorgon så det ska bli skönt. idag i skolan så drog vi till solna gymansium, då var det några som snacka massa om saker ja inte lyssna på. vet ni vem som dök upp efter ett tag?! ELVE!! fyfan jag höll på att spy, vafan har hänt med honom, *spyr i mängder*. fyfan vad ag ville slå honom, men jag är ju snäll egentligen så jag gjorde inte det. sen träffa jag lite vänner dära. träffa can och det var ett tag sen man såg honom, lilla gubben! haha marijan kalla ja o mina kompisar honom, fyfan vilka minnen man har. sen drog vi tillbaka till skulan och hade lite lektioner, sen var det dags för SO provet, inga kommentarar säger jag bara om det. asså det är blää. vi får se hur det går..
efter skolan träffa jag melissa och denise i solna centrum och luffa runt där med dom tyill halv sex då drog jag hem och åt mat. mums!
jag har inga planer för ikväll, förrutom att jag ska diska och kanske ska kolla Grays Anatomy.. hmm

jag har en galet seg data, men såhär seg har den nog aldrig vart, fan vad jag vill ha en ny! hatar den här bajs datan.. fast det är ju mkt musik och bilder och dokument som betyder massa. kommer nog kopiera en del till min nya data, om jag nu kommer att få den. hehe

men nu ska jag in lite på gratismakeup och lite så.
herrå ;D haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0