hemma igen

nu är jag hemma och har hunnit äta middag. idag hade jag glömt jumpa (hu statvas det?) kläder, så jag kevin och gustaf gick till haga parken för anders (min lärare) ville ha sånnadära lappar där ifrån. haha det var gulligt att vara lite med dom, och kevin va så himla söt? vet ni vad han gör?! köper mig en glass, mums! ;D
efter det var det kör, och det var typ första ggn alla var seriösa :p haha det va inge kul

efter skuuuulan drog jag o maja till solna centrum o chilla runt där. och jag har kommpt på att jag har ett kasst liv med tanke på att jag alltid är i solna centrum men jag köper aldrig nått.. men idag köpte jag faktiskt en deo så det var väl alltid nått :p hah!

nu ska jag säda mitt jävla rum som ser ut som en svinstia.. hahaha jag kommer aldrig klara hålla städat i min lägehet (när jag äntligen får en egen). shit vad jag längtar efter att få flytta hemifrån!! inte för att jag inte trivs att bo med mamma/pappa, men det är ändå så jävla najs. typ inte behöva laga nån mat, elr o kanske lite kötbullar med makaroner, mums! det skulle va så himla mkt lättare. då skulle inte mamma tjata på mig att göra läxor, det ska bli det bästa! för jag klarar inte av att plugga om nån tvingar mej. då känns det som om jag är ingstängd på nått knas sätt, men jaja
rummet ropar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0