hemma igen

nu är jag hemma. hatr vart i skolan och hemma hos maja, vi hade lite mellanmålstid .p sen skulle maja dra till stallet, så när vi väntar på bussen kommer det en tant som typ snackar med sig själv. och typ sen gick hon bort så stod ja ryggen vänt mot henne, sen kommer hon upp från ingenstanns och jag blev asrädd och skrek. så satte hon sig ner, och sa typ någonting om att anonera. sen ba: ah den här tjejen som skrek fick verkligen igång mig, så tog hon typ in händerna i byxan, jag är såååå glad för att jag inte såg! hihi maja såg!! :o
men nu ska jag till dansen, men ja vet inte om den början halv sju elr halv åtta, men tror det är halv sju :p
så vi får höras sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0