hah jag är så skön!

hahaha jag har vart jätte glad hela dan, haha!! jag vet inte varför, men ja va ju typ emo förra vrckan så idag e jag aaaaasglad ;D i alla fall, så kom jag till stallet, så stod det att jag skulle ha pivo. haha ja ba okej men de e lungt, så ba aah men vi ska hoppa.. haha ja flippa. så gick jag runt o ba tjena mitt bena att ja ska hoppa pivo och massa sånt som rimmar. haha ja va som sagt glad ändå.. haha så fråga ja pelle om jag fick byta, då satte han mig på wilma :p haha vafan! så ah fick ja inte byta tillbaka, haha vem fan vill ha wilma på hoppning, prutt ponny. så haha aa hade jag henne i allafall, och jag är aaaaaaaaaaasfeg, jag gillar inte o hoppa haha :p elr jo bara la lune, men haha ja henne hade jag ju inte. i alla fall så hahahha jJAG RAMLA AV FÖR FÖRSTA GÅNGEN EVER! hahahaha fan va skön jag är! haha jag kommer emot ett hinder, det känns verkligen asbra, så ba. stopp! och jag gjorde snyggaste volten över hindret.. hahaha det va lite ruligt sådära..
sen kom jag hem, duschade åt. sen satte jag tillbaka mitt skriv bord, sen skulle ja lägga mig lite ner bara i sängen, haha så somna jag. skööööööööönt heh
men nu ska jag nog lägga mig igen, är sjukt trött lixxom ;)
puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0