god morgon

inatt somna jag typ halv ett, elr ha kanske tidigare..vet inte riktigt, men i alla fall, så vakna jag kl kvart över ett!! haha jag har sovit ett bra tag nu asså! borde vara ganska utvilad, men just nu har jag inte kännt efter asså ;)
igår var jag typ i cafét med Bella, träffa massa ´folk och kollade självklart på Idol! höhö, fyfan va lars och Robin B var bra. jag visste att lars skulle vara bra, men att Robin B skulle vara så bra trodde jag verklligen inte! haha men han parraer verkligen inte med sådär mkt smink, aja
idag vetjag inte riktigt vad som händer, får väl hitta på nått.. de blir väll ännu en tråkig dag på cafét :/ haha men det är kul det med,   ibland haha!

jag har fått massa papper om val om gymasie, och ju mer jag hör och får papper om, desstu svårare blir det. gförrut ville jag bara bli frisör. sen ville ja gå måleri, sen nu villja typ gå sam ekonomi och sen vill jag typ gå sam media oxå för det är ju kul att kunna designe på datanoch så. men ja har verkligen ingen aning om vadjag ska göra :S

men nu ska jag typ göra nått vettigt, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0