första advent

tjafan, idag är det första advent. mysigt kanske folk tkr, men jag bryr mig inte så mkt faktiskt.
jag köpte chokladkalender idag, haha men jag råka äta upp den, älskar den chokladen! finns den inte o köpa på sommaren oxå?:P
aja, idag vakna jag kvart över elva och då drog jag, cia, pappa och emelie till Ikea, trååååkigt! men när jag var där och såg allt fint dom hade så blev jag så jävla sugen på att flytta hemifrån och få göra lägenheten som man själv vill ha den! så jävla ballt vore det

igår skrev jag ju att jag gjorde nått riktigt bra och jag vet inte om jag kanske inte borde skriva det här. men det kommer jag göra ändå.. jag gav nån en bitchklapp, och det har jag velat göra sen typ mars, så det var sååååååååååå härligt, vi är inte osams elr så. men ouf, det var så jävla skönt!!!

snart ska pappa ja o emelie börja pynta i hemmet :/ sen kommer Zandra, sen vid 18 ska vi till farmor och käka middag

vi hörs, ha en mysig första advent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0