förlåtförlåtförlåt!

jag har inte skrivit på tre dagar, det känns sjukt!  men nu e jag tillbaka
i fredags så var jag hos melissa och fira henne, hade skit bra i början med ett tårkigare slut.. elr ah! skit samma, var as trött på lördagen men drog till älvsjomässan, som inte gav någonting.. men tror ja ska välja frisör så aa..
i söndags drog ja till solna (jag har vart hos pappa) med maja o leta lite saker och hitta en stickad kofta elr vad man ska säga.. haha orkar inte förklara riktigt.
idag börja ja och maja praoa! ahahah aaaaaaasgott jag lovar! mums!! vi äter hur mkt som helt, men höhö det är inte bra med tanke på att sommaren är på g. SAJK! haha men i alla fall
sen drog vi till maja, sola och lite så. sen va ja med melissa och issie, elr hur det stavas (a)
nu ska jag inte göra nått speciellt, funderar på att lägga mig och sova, gu så skönt. höhö
men vi hörs i morn föfan ;D pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0