dålig, sämre, becca

jag suger på att uppdatera nu för tiden. men det är så det kommer vara. så ni vet
idag har jag praoat som vanligt, skit kul är det. men gott,     för gott.. jag är verkligen uppsvullen när jag går därifrån :p inte bra hahaha
har nyss kollar one tree hill, som inte var bra alls idag. förrutom slutet, kan inte vänta till nästa gång!! vad kommer hända? hahaha aja
just nu sitter jag och plattar mitt hår. när jag har gjort det ska jag städa mitt rum.
jag har inget kompis på min mobil men det LOVAR jag att jag köper i morn så då ska jag börja svara igen höhö
aaah men juste. det snöade ju idag. jag ville bara gråta.
pappa och cia hade verkligen lovat att vi skulle åka till thailnad, men så blev det ju inte. hur fan ska ja klara mig hela vintern i det här skit landet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0