är i skolan nu

god morgon på er, sitter nu på sär engelskan.
försov mig i morse, haha jag som tänkte vara duktig och vakna redan kl halv sju och typ platta håret oxh så, ahah men jag ställde om kl till kvart i, och när den ringde då ställde jag om den till kl sju, och när kl blev sju så somna jag om och vakna kvart över sju och då gjorde jag ordning mig fort som fan, men bussen var galet sen som vanligt så jag kom för sent, hihihi!! filåt :D
idag ska jag typ få nya skor av min mor, höhö det kan behövas ett par nya tygskor elr vad det heter, i love them! ;D men sen är det dans. efter dansen ska jag hem och kolla på OTH :D wihu ! ;D  det ska bli ruligt
ida hade jag på mig viterjackan, asskönt. även om det fortfarande var kallt.
aja men nu ska jag plugga på sex & samlevnad som vi har prov på ida, blää xP
men ni får ha en great day så hörs vi senare. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0