äntligen helg!

jag har längtat efter den här helgen! ska verkligen inte göra nått speciellt, jag ska bara vara ute med lite komisar, typ luffa runt i kylan. sen ska jag försöka sova så mkt som möjligt eftersom att jag är så galet trött..
skoldagen var som vanlig, inte ruligt inte. efter skolan drog ja o maja till en simhall, hmm onödigt?:p  kom hem för ett tag sen, tog en snabb dusch, frös så mkt. det är ju galet kallt nu för tiden hehe..
ikväll ska jag typ ut med jocke tror jag, det ska bli roligt. kanske ska träffa melissa, men jag vet inte riktigt :p

juste grattis till Gustaf som idag får ha sex lagligt, puss pådej sötis.

jag missade EMA galan igår :o helvete, glömde helt bort det!
aja men nu ska jag typ göra nått o vettigt, msn elr nått
puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0