popagandafestival

Tjaa på er, har ni haft en trevlig dag?
min har vart helt underbar även fast ja vakna tidigt o var på dåligt humör, hmmm...
ikväll har jag i alla fall vart med min underbara kompis maja, vi var på den där festivalen, det var typ roligt :p fast jag vet inte riktigt, men asso det var folk där som inte är som oss.. de kanske låter lite ytligt men de är ju lite så. man är annorlunda lixom, o jag kände att jag inte hörde hemma där. men det var det som var ganska roligt :p att man var på ett ställe med människor som inte var som en själv. haha sen gick vi till donken o åt. maaaat<3

maja gumman du ska veta hur glad jag är att du kom tillbaka in i mitt liv, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dej vissa dagar, du finns där med ett så stort stöd hela tiden. jag mådde så dåligt i sjuan du vet under pelle tiden, trodde inte jag kunde må så botten, men gumman det kunde jag, och det var under tiden du inte fanns vid min sida. jag kommer inte tillåta att någonting någonsin kommer emellan oss igen för vi e fucking menade för varandra!!

love u <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjejer.. :)

2008-08-30 @ 00:59:16
Postat av: maja

älskar dig gumman, en vän som du får man bara engång i livet <3

2008-08-30 @ 13:44:03
URL: http://blondiemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0