onsdag

idag försov jag mig igen, inget nytt under solen.. men idag var ag typ så sen att jag bara hade på mig en kvart att göra mig i ordning. så haha jag hade på migg SSS mjukisar, ett linne o en reggae tröja, så haha hann ja sminka lite mascara :p haha jag ser super trött ut verkligen :p och vem kommer på bussen när jag ser som värst ut oxå?!:@ hahaha de tänker jag inte ens svara på!
jag var med maja i solna idag, men ja har iiiiinga pengar så ja kunde inget köpa *ledsen*.. éfter vi kollat lite så gick vi hem till maja o kolla på "dagboken" den var aaaasbra! ;D hahaha ja grät som jag vet inte vad..
haha majas brorsa kom hem o satte sig vid datorn som e typ där tvn är, haha så satt ja där o grät! haha jaja ;D
nu ska jag fortsätta städa, mitt rum ser förjävligt ut asso :/
ögongodiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0