Måndag i morgon :/

Hej på er, srry att ja inte skrev igår men ja kunde inte logga in :s
igår var skit rolig i allafall :) jag, maja o gabi kom hem till mig först o hade det skit mysigt :) efter det drog vi till NRJ där vi träffa massa männ i skor.. haha, nej men det var några från andra nian, det var skit kul, sen träffade vi janek o de va kul flr maja hade inte sett honom sen trångsund så haha de kom upp lite minnen. hahaha ILLA!! ;D
så var vi där typ till halv ett, sen drog vi hem till padre. kanske låter som en trkig kväll, men den var sååå lyckad :D
 haha ja o janek, jag ser jävligt sliten ut asso
maja o janek, säxiga som få! ;D
jag, janek o maja, haha ja o maja e hans hoes så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0