Gor morgon :)

hoppas ni sovit gott o att er kväll var lyckad..
asso vet ni hur sjukt det var? kolla, jag satte på tv'n när jag skulle sova igår, så vände jag mig om, o då var det typ nån tråkig serie, o ja hade stängt av ljudet, så skulle ja vända mig om tillbaka till tv, men då var kl helt plötsligt halv sju :p
så ja hade somnat så utan att jännt att jag sovit..
helt skumt, i know men så var det :p
händer för er idag då?
Själv ska jag nog först hem till pappa, sen ska ja möta lasse, sen ska ja möta maja, sen ska ja typ på nrj :) vi får se lite hur det blir asso :s de e lite knas just nu, men de kommer nog bli en lyckad kväll :)
men nu ska ja hoppa in i duschen, kanske skriver nått intressant innan jag drar till min padre
ciao! :)<33

Kommentarer
Postat av: Sandra

kan inte jag få hyra ditt piano lr nåt? :P hehe

2008-08-30 @ 21:19:15
URL: http://sandiies.blogg.se/
Postat av: Sandra

kan inte jag få hyra ditt piano lr nåt? :P hehe

2008-08-30 @ 21:19:44
URL: http://sandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0