film

jag har precis kollat en film, o den heter step up. en galet bra film med fantastiska danser o killen är ju så snygg!! ;D haha
i morgon är det fredag, jag börjar kl 08.15.. tidigt!! och jag funderar på att gå o lägga mig redan nu (A)
idag efter skolan var jag i allafall med maja, gick hem till henne och åt :p o kolla lite tv och så.. sen kom ja hem, och åt ännu mera.. jag kanske borde göra en läxa kom ja på.. aja
i morgon börjar popaganda festivalen i eriksdal, så ja o maja ska dit faktiskt :p de ska bli ganka kul, asso det är ju typ inte riktigt sån musik som jag lyssnar på om man säger så. men de kanske blir roligt att hitta en ny musikstil.. skriver mer om det på söndag när festivalen är slut:)
jag vet inte riktigt vad ni vill läsa om i bloggen, så ni som läser kan väll ge lite förslag.

Saknar min vovve!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0